Thursday, May 10, 2012

~~menunggu~~

orang cuma akan berfikir bettuahnya aku memiliki si dia...
hurm... aku takkan dedahkan dia pada halayak ramai...
aku tak kesah ape yang orang nak kata...
sepalit rasa membuatkan aku sangat menyayangimu...
selalu aku bertanya mengapa kau sayang aku...
tapi langsung kau x bagi tahu kenapa kan...?? kau buat aku marah...
grrrrrrrrrrr...geram sangat... rindu dengan mak awak....

saya dah ambil keputusan...
saya xnak dedahkan awak di khalayak umum..
bila tiba masanya mereka akan menemui awak...
insya Allah jika di izinkan Allah...

di antara 7 Petala Langit dan 7 Petala Bumi..
terdapat 7 petala Cinta..
jika Allah telah menulis takdir untukku...dan telah tecatat kau jodohku...
jadikanlah aku makmum yang dapat menggapai dan seterusnya mencium bau syurga...
Ya Allah... ampunilah dosa-dosa kami...
jauhilah kami dari kejahatan dan godaan Syaitan yang di rejam..




No comments:

Post a Comment