Friday, May 11, 2012

~~kenpa..??~~

awak... kenapa ye..???
 saya dapat rasa yang awak semakin sibuk bekerja...
 kenapa sebelum kita bertunang awak xwat macam ni...
 tapi kenpa selepas bertunang awak semakin sibuk bekerja...??


nak cakap awak xde duit,,??
 awak tipu... sy tahu kewangan awak.... awak lupa saya akauntan syarikat awak...
segla perbelanjan sy tahu...
pegawai dekat sini semua cakap yang saya xbersedia lagi....
bukan saya x bersedia.. tpi sejak akhir2 ini awak semakin sibuk...
 sy perlukan masa untuk berfikir tentang hubungan ini....

tapi.....

syukur alhamdulillah... maha suci Allah...
bila awak buat saya macam ni....
ketahuilah... yang sy semakin dekat dengan Allah...
alhamdulullah...
tapi sy betul2 sayangkan awak...
awak adalah lelaki pertama yang selalu buat sy tersenyum...
saya bahagia ade awak...

i miss u so much dear...
selamat ulangtahun pertunangan kita yang pertama....




No comments:

Post a Comment