Wednesday, November 2, 2011

kantoi....!

hehehe.... kantoi sudah... ade kawan admin kol admin td... bunyinye mcm ni....

"woit minah... apesal wat blog baru x ckp pon... ni la kwn... lgsg xnk bg tahu ade blog lain... hbis blog y lame tue ko bg someone uruskan ke?? aku tgok dark tue asyik update je.... geli dowh bile bace...."
(dalam hati.... ape y org tue update smpai kawan aku ni geli?.... 
admin pon cakapla.... "tak apelaa... blog tue dah balik pada owner y asal... y cadangkan wat blog ni..."
kawan admin ckp>"eleyh ingat kenangan lame la tue... huhu.. tak pe la... bahagia je la..."
admin>mmg aku tengah bahagia la nie... t bebile kita kuar ye.. rindu gileyh at ko beb...
kawan admin> okay... tapi kali ni aku y belanje ko pulak....
admin>amboi... da bnyk duit ke? xpela.. its up to you...
kawan admin>xdela bnyk duit... ade sugardaddy sume ley jadi... hehehehe...
admin>ko ni ade2 je... harap business ko maju di samping hubby hang tue.."
kawan admin> okay.. tak lame lagi aku nk jd mummy..
admin>are u serious... bila mase hang pregnen..? xbagi tahu pon...
kawan admin>hehehe.. gurau la yunk...aku bakal jd maksu je...
admin>tenuk la hang ni... 


sabar je bile da besar masing2 ni... kepada owner blog y di maksudkan sekarang ni... jage la blog tue taw... i miss my blog... xmampu nk tgok lg blog tue...:( sedyh sgt..



 
                           




miss so much.....!

No comments:

Post a Comment